Tuesday 22 September 2015

Rahsia Kelahiran Mengikut Bulan daripada Dato' Hj. Mohd Fadzilah Kamsah

.Assalamualaikum



Hai korang ! Tengok je tajuk entri kali ni iaitu mengenai Rahsia Kelahiran Mengikut Bulan mesti ada yang tak sabar nak tahu dan cepat-cepat je tekan blog ini . Lantas dengan pantasnya terus scroll ke bawah untuk tengok Bulan Lahir korang kan ? Sampai hati tak baca pun mukadimah entri  kali ni . sobsob .

Actually , sahaja je nak kongsikan dengan korang info ini . Info Rahsia Kelahiran Mengikut Bulan daripada Dato' Dr. Hj. Mohd. Fadzilah Kamsah . Sumber yang boleh dipercayai kan ? Pakar motivasi Malaysia yang paling Huda kagum . hihi . majoritinya .. mesti 70% kaum Hawa yang suka sangat tengok benda-benda fakta ni . Ceh . Fakta ke ? hihi . Sama la . saya pun suka sebenarnya tengok benda-benda macam ni . Paling tidak , kita yang tak pernah kenal siapa diri kita yang sebenarnya , boleh tahu menerusi rahsia bulan kelahiran ni. 

Walaupun bukanlah nak dikatakan 100% benda ni betul . Tapi , sedikit sebanyak mesti ada sangkut juga dengan perangai dan sikap kita ni . Jom kita tengok bulan kelahiran masing-masing ...














Haaa , macam mana ? Dah teliti ke satu persatu point kat atas ni . HIHI .
By the way , sesiapa yang nak kenal Huda , perangai Huda lebih kurang je dengan perangai bulan Jun . Huda lahir 30 Jun 1996 . ehh !  hahahaha..
Korang bulan berapa ? Nak tahu juga korang ni jenis yang macam mana orang nya :p

0 comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |