Tuesday 22 September 2015

Gandaan Duit Simpanan Sendiri

Assalamualaikum
1 CARA yang paling senang untuk gandakan duit simpanan yang kita ada, hmmm hahh mcm mana?? bukan MLM. BUKAN.
uolls tolong la jangan nak percaya skim cepat kaya. Satu cara paling senang untuk gandakan duit simpanan dan juga simpanan pada masa akan datang, 
dengan membeli emas sebagai simpanan. Untung simpan emas sebab harga emas sangat stabil. Pernah ke dengar orang simpan emas kerugian teruk ? takde kann ..

EMAS 
             
 Pelindung nilai terbaik! Lindungi diri dan generasi pewaris kita dari kesusutan nilai matawang dan kenaikan kadar inflasi yang akan menyebabkan wang simpanan kita MENYUSUT nilai.                              
   Berubahlah kepada simpanan emas kerana Rasulullah S.A.W telah bersabda ; Akan tiba satu zaman , dimana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan
            kecuali emas dan perak.
 
Sekarang tengah kempen 1g emas 1bulan 1 keluarga. So, tiap2 bulan btambah konsisten simpan emas.Jadi sekarang tak perlu tunggu duit banyak baru beli emas , kalau tunggu takot x mampu miliki emas sebab emas djangke meningkat hingga rm500 per gram menjelang 2020.. wow..
setakat ni ramai yang guna duit simpanan emas ni untuk melanjutkan pelajaran, menunaikan haji, kos perkawinan dan sebagainya.
sebab tulaa tengok makcik2 bedah ,tipah suka sangat beli barang kemas. Selain tujuan perhiasan, depa ni tunggu harga naik pastu jual sebab untung besar!
 
mana taknya .. beli harga  '' ini '' jual harga ''itu ''..harga tu pulak bukan main jauh beza tinggi..  pandai  mereka ni
Lelaki pun simpan emas nii, yeahh,..
 
kenapa perlu simpan emas sebab kalau simpan duit, duit tak berganda pun. pastu nanti akan bawak keluar duit dan belanja. haha.. Saya la tuu . Saya sudah mengambil langkah bijak dalam pelaburan masa depan. yay ! Azam baru, i will try my best untuk beli dinar setiap bulan walaupon suku dinar. wink wink.
 
 
 

0 comments:

Post a Comment

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |